9 Ağustos 2007 Perşembe

ben de yazdım!

bu başlığı belki kimileri tanıyacak: celal bayar anılarını bu başlıkta yazmıştı. benimkinin anılar olmayacağı kesin zira pek çok şeyi unuttum hatta utanacak derecede unuttum. bunun nedenleri tartışılabilir ama burada değil.

uzun zamandır üniversiteden arkadaşım yaseminin www.cemuyurken.blogspot.com adresli blogunu, sardunyanın blogunu takip ediyorum. cok hoşuma gitti bu blog işi, imrendim ama bir yandan da imrenip bir işe başlamaktan ben imtina etmişimdir hep "a, bak benden gördü, yaptı." derler diye. imtina etme sebebimin fasaryalığı karşısında daha fazla da duramayacağım. duyan duysun, kimse duymazsa eş dost duyar. birbirimizi buralardan ağırlarız: bak sen şu dünyanın düzenine!

bin selam dostlar ve dost kalanlar! bendeniz burada neller neller yazacağım kimbilir? ben de merak ediyorum. arkası yarın, sabredemezsem bu akşam. devo uyuyunca!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

What a beautiful child! She appears to be having some deep thoughts, the way her finger is positioned near her face recalls a kind of female version of the famous statue "The Thinker" I will try to decipher the text later on with my Turkish dictionary, but just wanted to send this first message. From a dear friend in San Francisco who has previously put a photo you sent to her on the refrigerator

Unknown dedi ki...

canim laurie!nasilsin?