4 Kasım 2010 Perşembe

ilkler

Devrim 1 yaşında ilk adımlarını attı.
İlk dişi 4 aylıkken, Dicle gördü.
İlk kitabı "İlk Sözlüğüm"dü, kendi seçtiği ilk kitap 3 yaşında "İlginç İnek"ti.
İlk kelimesini hatırlamıyorum, maalesef.
1,5 yaşında bezini istemedi ve bir daha da bez kullanmadı.
4 yaşında bebek yatağından junior kırmızı yatağına geçti.
19 aylıkken meme emmeyi bıraktırdım.

Deniz 15 aylık ilk adımlarını attı.
İlk dişini 6 aylıkken ben gördüm.
İlk kitabı Devrim'den kalan yırtılıp yapıştırılmış "İlk Sözlüğüm" ile "İlginç İnek" oldu. kendisi henüz bir kitap seçmiş değil.
İlk kelimesi ba oldu, ve tamam işte baba!
Halen bez kullanıyor ve onsuz bir hayat düşünemiyor.
Halen ablasının bebek yatağı onda.
Önümüzdeki hafta memeyi bıraktırmayı planlıyorum...ama biliyor musunuz hem istiyorum hem de hüzünleniyorum...Devrim'de de böyle hissetmiştim. Bir insanın özgürleşmesinde hayırla tamamladığı bir safha ve onun hatırasını duygularında hep saklayacaktır desem? Iııh, olmuyor...Ne yapalım? Herkes büyüyor işte.

2 yorum:

yasemin dedi ki...

cem'in ilk dişini 8 aylıkken sen görmüştün, hatırlıyor musun? rüya'nınki ise 2 gün önce çıktı 4,5 aylıkken, ne gördüm bu sefer.

Unknown dedi ki...

ben mi görmüştüm? ne güzel, unutmuşum. rüyamikonun ilk dişi de ona afiyet getirsin inşallah.